1. Oto najczęściej pojawiające się pytania:

PRODUKTY

Jak często następuje aktualizacja stanów magazynowych?
Stan magazynowy jest aktualizowany stale, nie dłużej niż 1 godzinę w dni robocze.

Czy istnieje możliwość, aby dołączyć swoje materiały reklamowe do przesyłki?
Przykro Nam, ale nie oferujemy opcji dołączania materiałów reklamowych do przesyłek.

Czy istnieje możliwość zarezerwowania produktów?
Przykro Nam, ale nie prowadzimy rezerwacji towarów.

Czy istnieją w Waszej hurtowni jakieś progi rabatowe, a jeśli tak, to od czego zależy wysokość tych rabatów?
Dla każdego nowego klienta przypisujemy rabaty 10% dostępny po zalogowaniu do platformy. Zwiększenie tych rabatów jest uzależnione od indywidualnych czynników, takich jak ilość składanych zamówień oraz miesięczne obroty, i będzie rozważane indywidualnie.

Czy na platformie jest minimalna kwota zamówienia?
Nie mamy wymogu minimalnej kwoty zamówienia. Wysyłamy każde zamówienie, nawet jeśli obejmuje tylko jeden produkt.
Darmowa wysyłka kurierem jest dostępna dla zamówień o wartości powyżej 600 zł netto.

Czy realizujecie wysyłki bezpośrednio do klientów? Jeśli tak, czy istnieje możliwość używania własnej etykiety?
Tak, realizujemy wysyłki bezpośrednio do klientów. W przypadku etykiet, klient ma możliwość wyboru, czy chce wysłać paczkę na naszej etykiecie, czy też dostarczyć własną etykietę, którą chciałby użyć.

Jakie są opłaty za dostawę korzystając z usług naszych przewoźników?
Dla przesyłek kurierem InPost wynoszą one 13 zł netto. Jeżeli klienta interesuje inny przewoźnik cena ustalana jest na podstawie wagi i wymiarów przesyłki.

Jakie firmy kurierskie są przez Państwa używane do dostawy produktów? Czy dostępne są również inne opcje dostawy, takie jak paczkomaty?
Nasze przesyłki są dostarczane głównie za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Obecnie nie mamy wysyłek na Paczkomaty. Jeśli korzystasz z własnej etykiety, masz swobodę wyboru firmy kurierskiej (musisz jednak zorganizować podjazd do naszej firmy).

Czy jest możliwość wysłania towaru za granicę?
Tak, wysy
łamy towar za granicę. Cena takiej przesyłki uzależniona jest od kraju przeznaczenia, rozmiaru oraz wagi paczki


Jaki jest przewidywany czas wysyłki towaru od momentu złożenia zamówienia? 
Wszystkie zamówienia z
łożone i opłacone do godziny 15:00 wychodzą od nas tego samego dnia.
Wyj
ątkiem są zamówienia, które zawierają towar na zamówienie, czas takiej wysyłki ustalamy z klientem indywidualnie.

Czy oferujecie możliwość integracji ze stanami magazynowymi?
Tak, po rejestracji na naszej stronie udostępniamy pliki z naszą bazą danych, które można łatwo zintegrować ze sklepami internetowymi. Pliki te są dostępne w formatach CSV, EPP, bądź XML, a także oferujemy klucz API, który znajdziesz w poniższym linku. Każdy klient otrzymuje spersonalizowany plik z pełną gamą informacji, w tym zdjęciami, stanami magazynowymi, opisami produktów oraz wieloma innymi danymi.

Czy posiadacie automatyzację sprzedaży bezpośrednio z allegro?
Nie, wymagane jest samodzielne z
łożenie zamówienia przez naszą stronę.

ZWROTY I REKL
Jak wyglądają proces reklamacji?
Reklamacje sk
ładamy poprzez panel klienta. Po zalogowaniu jest formularz reklamacyjny do udostępnienia.
Reklamacje są rozpatrywane do 5 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
Czas na składanie reklamacji to 12 miesięcy.

Czy Wasza hurtownia akceptuje zwroty towarów?
Przykro nam, ale nie przyjmujemy zwrotów.

Czy jest możliwość uzyskania kredytu kupieckiego (odroczenia płatności za towary)?
Płatność odroczoną na maksymalnie 14 dni przyznajemy klientom z którymi współpraca przebiega pomyślnie, a faktury opłacane są w terminie.
Dostępną mamy również tzw płatność odroczoną Solex - każdy klient może skorzystać z odroczenia swojej płatności do 30 dni.

Czy obsługujecie Państwo szybkie płatności?
Tak, obs
ługujemy szybkie płatności SolexPay obsługiwane przez Przelewy24.



WSPÓŁPRACA

Jak należy rozpocząć współpracę?
Wystarczy rejestracja na naszej platformie aby uzyska
ć pełny dostęp do naszej strony.

Z jakimi platformami sprzedażowymi współpracujecie?
Wspó
łpracujemy z platformami Baselinker.

Czy trzeba podpisać z Państwem jakąś umowę
Nie, wystarczy zarejestrowa
ć się na naszej stronie i możemy rozpoczynać współpracę: www.https://blurr.pl/rejestracja


FAKTUROWANIE

Jak są wystawiane dokumenty? Czy 1 zamówienie = 1 FV czy zbiorczo?
Zamówienie hurtowe - 1 faktura na zamówienie.

Czy jest możliwość uiszczenia nadpłaty w waszej hurtowni (np. portfel finansowy)?
Nie posiadamy takiej opcji.

 

© SolEx B2B